woensdag 2 januari 2013

Ranger 1 Workshop Nieuwe Stijl

De Ranger 1 workshop heb ik al een paar keer gegeven. Je kunt tijdens deze workshop allerlei Rangerproducten gebruiken met allerlei techniekjes.
 
Alle techniekjes komen op een label met achterop de beschrijving van de techniek.


Om alle labels te kunnen opbergen maakten we eerst een heel leuk boekje maar dat nam erg veel tijd in beslag. Die tijd kunnen we beter besteden aan nog meer techniekjes.
 
Daarom wordt de workshop gerestyled. Alle techniekjes komen wel op een label met achterop de beschrijving van de techniek maar we bewaren de labels nu aan een grote ring met heel veel lintjes. Net als de labels van de Basisworkshop Stempelen.
 
Ik heb nog geen datum, waarschijnlijk maart, maar ik kan wel alvast onderstaande info doorgeven:
Plaats: Uithoorn
Tijd: 10.00-16.00 uur
Kosten: € 34,95 (incl. alle materialen, excl. lunch)
 
Cursisten krijgen na de workshop weer de gelegenheid met 10% korting te shoppen bij Handig Werk.
 
Hou dit blog en mijn andere blog goed in de gaten voor de uiteindelijke datum en eventuele andere workshops die ik geef.
 
Fijne dag!
Marianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten