maandag 31 maart 2014

Scrapbooken in Alphen aan den Rijn

In het vorige blogbericht had ik al aangegeven dat ik het geven van workshops weer ga oppakken. Ik hoop de komende maanden leuke workshops te kunnen ontwikkelen. Daarnaast geef ik thuis ook crops. 


Lijkt het jou gezellig om, onder begeleiding, een avondje te komen scrapbooken? Geef je dan op voor een van mijn crops. De datums kun je ook hier op het blog terug vinden. 

Je brengt zelf je basisgereedschappen mee zoals:
- Snijapparaat
- Hobbymes
- Liniaal
- Potlood
- Schaartje
- Dubbelzijdig tape/ Fotoplakkers
- Hobbylijm

Uiteraard breng je ook je eigen foto's mee. 

Ik heb wat cardstock en scrapvellen voor de verkoop maar dat is niet veel. Het is dus handig als je zelf ook je papier meebrengt.


Verder heb ik behoorlijk wat ponsen, stansen, mallen, inkten, verf e.d. om te gebruiken. 

Een crop is van 19.30-22.00 uur en kost € 7.50 per persoon. 

Opgeven kan via een mail aan scrappyfingers@gmail.com of via mijn Facebookpagina.

Ik hoop je snel bij mij thuis te zien. 
Marianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten