woensdag 19 november 2014

Nieuwe Cropdatums En Workshops

Er zijn nieuwe cropdatums en workshops op de website geplaatst. 

Op donderdagavond kun je gezellig komen croppen en op vrijdagochtend staat er een voorbeeldkaart voor je klaar. Wil je op vrijdag komen croppen?? Dat kan natuurlijk ook. Ik zou het wel fijn vinden als je dat zou willen aangeven. 
Je kunt je opgeven via mail aan scrappyfingers@gmail.com.


Op zaterdag 31 januari 2015 geef ik een Mixed Media workshop in Voorthuizen bij Bepstyle.
We gaan dan met diverse technieken, stap voor stap, laag voor laag een hartstikke leuk schilderijtje maken van 30x30 cm. 
De workshop begint om 10.00 uur en we hopen rond 16.00 uur klaar te zijn. 
Er is nog geen voorbeeld. Ik moet nog een mooi canvasje maken. Zodra ik dat heb, zal ik een nieuwe foto meteen plaatsen. De foto's die je ziet zijn dus niet de canvasjes die we deze dag gaan maken.

De prijs van de workshop is € 49.50, inclusief alle materialen, koffie/thee met wat lekkers en een heerlijke lunch bij Brasserie Buitenlust in Voorthuizen.


We maken er een heerlijke verwendag van!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten